Mijn foto
''Beneath the make-up and behind the smile I am just a girl who wishes for the world.'' - Marilyn Monroe

Volgers

Mogelijk gemaakt door Blogger.
zondag 12 juni 2011

Action shoplog(je)



Voordat ik op vakantie ging, ben ik nog even langs de Action geweest. Op verschillende blogs had ik al gelezen dat de gezichtsmaskers van Onyx super fijn zouden zijn. Ik heb twee pakjes meegenomen: de peeling maskerdoekjes en de verzorgende vochtinbrengende maskerdoekjes. In elk pakje zitten 8 maskertjes. Ik ben hier erg nieuwsgierig naar en zal ze dus zeker snel testen. Review volgt! Zoals we gewend zijn van de Actionzijn de producten erg goedkoop, zo ook deze maskertjes. Een pakje met maskertjes kost rond de één euro dertig. Verder heb ik een pakje watjes gekocht van Bella Cotton. (deze naam zegt me zoals bijna alle merken van de Action vrij weinig) Deze watjes zijn lekker groot en ideaal voor het gezicht. Je kan hier namelijk grotere oppervlakken in één keer mee bereiken.



Ook kwam ik thuis met een haar serum, Gloss Glanz van Hegron. De naam doet al vermoeden dat dit serum ervoor zorgt dat je haar lekker gaat glanzen. Deze heb ik wel al getest en ben hier best tevreden over. Het serum zorgt er inderdaad voor dat je haar lekker zacht wordt en glanst. Wel moet ik wennen aan de geur. Ik vind 'em niet zo ruiken als de meeste haarproducten. Hij ruikt zoetig en fruitig. Het is wederom een goedkoop product dus voor een prijsje van drie euro kan je 'em eigenlijk niet laten liggen.



Dit waren mijn Action aankoopjes. Niet heel veel gekocht dus maar wel leuke beauty dingetjes. Als je in de buurt bent van een Action, moet je zeker even naar binnengaan. Ze hebben meerdere beautyproducten dus wie weet kom ik de volgende keer met andere producten thuis!

0 reacties: