Mijn foto
''Beneath the make-up and behind the smile I am just a girl who wishes for the world.'' - Marilyn Monroe

Volgers

Mogelijk gemaakt door Blogger.
maandag 18 april 2011

Urban Decay

Joepie! Het merk Urban Decay is vanaf vandaag te koop in de Nederlandse Sephora. Ikzelf ben al een tijd erg benieuwd naar dit merk. Dit omdat overal op internet de oogschaduw basis van Urban Decay de hemel in wordt geprezen. Zelf gebruik ik al jaren die van de Hema, maar ben er eigenlijk niet zo heel erg weg van. Hij droogt namelijk erg snel uit. Daarnaast heeft Urban Decay ook super mooie palettes voor zo'n 35 euro, wat op zich nog wel mee valt qua prijs. Zeer waarschijnlijk zal ik binnenkort de primer potion van Urban Decay in huis halen. Hierover zal dan een artikel volgen. Ik hoop dat hij net zo goed is als men beweerd!

2 reacties:

Carola zei

Ik heb hier ook al zoveel over gelezen.. ik ben echt benieuwd!

Unknown zei

Ik ben ook zo benieuwd naar deze producten!!