Mijn foto
''Beneath the make-up and behind the smile I am just a girl who wishes for the world.'' - Marilyn Monroe

Volgers

Mogelijk gemaakt door Blogger.
zondag 17 april 2011

Lipgloss met een geur


Je moet er van houden: lipgloss met aanwezige geurtjes. Denk hierbij aan bubblegum, chocolade of fruit. In ieder geval wat zoete geuren. Zelf draag ik weleens lipgloss met aanwezige geurtjes, maar eigenlijk nooit in de ochtend. Dat vind ik namelijk toch iets too much als je net wakker bent. Ben dan nog niet in de mood om al zoetige dingen te ruiken, laat staan op je lippen. In de middag denk ik daar heel anders over, dan vind ik het wel fijn om zoetige dingen te ruiken. Ik heb lippenstiften en balsems in dit artikel achterwege gelaten. Simpelweg omdat dit artikel anders te lang zou worden. Dus hier een greep uit mijn lipgloss-met-geur stash en mijn persoonlijke mening erover!



Douglas Flower&fruit vitamine Lip Gloss
De geur: De Flower&Fruit lipgloss collectie heeft verschillende geuren. Zelf heb ik drie soorten ervan gehad, namelijk strawberry, vanila en grapefruit. Hiervan vond ik grapefruit de minst lekkere geur, dus nadat 'ie op was heb ik die eigenlijk nooit meer gekocht. Vanila en strawberry ruiken echter wel lekker, sowieso houd ik erg van vanille en aardbei geuren. Wel vreemd dat het flower&fruit heet, want in de geur is dat echt niet terug te vinden, alleen in de verpakking.
De verpakking: Er zitten twee bloemetjes in elke gloss! Dat maakt de verpakking een stuk leuker. Deze lipgloss is anders dan andere gloss. Het bevat een rollend balletje, waarmee je de gloss aanbrengt. Het is eigenlijk precies hetzelfde als een deo-roller, maar dan in het klein.
Resultaat: Glimmende lippen zonder bijzonderheden. Nadeel van deze glossjes is dat het een soort olie-achtige substantie is, hierdoor blijft de gloss niet lang zitten. Drinken en/of eten overleeft het niet.

Gosh on stage Cool lip jam
De geur: Bubblegum! Ja, dit is echt een hele zoete geur, precies zoals de ouderwetse kauwgomballen. Je houdt ervan of je houdt er niet van. Persoonlijk vind ik het wel een lekkere geur, maar draag 'em door de geur alleen als ik er zin in heb. Ik kan me voorstellen dat mensen er ook misselijk door zouden kunnen worden.
De verpakking: De gloss zit in een matte tube, waardoor het een chique uitstraling heeft. Door de tube is het wel minder hygiënisch en moet je de tube ook echt goed schoon houden. Dit geldt trouwens ook voor de vorige besproken gloss.
Resultaat: Doorzichtige gloss met miniscule glittertjes erin. In de tube is de kleur echter blauw, maar dit zie je niet heel erg op je lippen terug. Door dat de substantie nogal plakkerig is ben je ervan verzekerd dat de gloss heel lang blijft zitten. Helaas is deze lipgloss uit het assortiment van Gosh gehaald. Het was van veel mensen een favoriet.

Barry M Lipgloss nr. 4

De geur: Een zoete aardbeien geur, maar wat melkachtig. Dus vergelijkbaar met een milkshake. Ik vind het een erg lekkere geur en is niet onwijs sterk. Over deze gloss heb ik al een keer eerder geschreven.
De verpakking: Een standaard lipgloss verpakking met een spons applicator.
Resultaat: Deze lipgloss is alleen mooie met een lippenstift eronder. De kleur anders te licht roze, haast tegen het witte aan. Waarschijnlijk komt dit ook doordat de substantie vrij 'dikkig' is.

Gebruiken jullie geurende lipglossjes of vinden jullie dat maar niks? Let me know!

1 reacties:

Anoniem zei

waar kan je die nog kopen?
ik heb ze toen gehad van de DA