Mijn foto
''Beneath the make-up and behind the smile I am just a girl who wishes for the world.'' - Marilyn Monroe

Volgers

Mogelijk gemaakt door Blogger.
maandag 25 april 2011

Urban Decay shoplog

Zoals ik al in een eerder artikeltje schreef is het merk Urban Decay naar Nederland gekomen. Donderdag besloot ik maar es naar de Sephora te gaan en kocht de (originele) primer potion. Zoals al zowat overal op internet stond, is 'ie echt super fijn! Hij smeert goed uit en de substantie is veel vloeibaarder dan die van Miss Helen die ik voorheen had. Hierdoor komt de primer op mij over alsof hij niet snel uit gaat drogen. De pigmentatie van oogschaduw komt er goed door uit, waardoor de kleuren een stuk intenser zijn dan zonder. Ook blijft deze de hele dag goed zitten en gaat niet in de lijntjes van je ogen zitten. Hij doet gewoon precies wat een goede primer moet doen. De primer is zeker een aanrader voor meiden die nog op zoek zijn naar de ideale oogschaduw basis. Er zit wel een klein prijskaartje aan, namelijk 18.80 €.

Ook viel mijn oog op een drietal palettes. Vooral feminine sprong ervoor mij uit, wát een mooie kleuren! Diezelfde dag nog, het was toch koopavond, ben ik nog terug gegaan om 'em alsnog te halen. Dit palette bevat draagbare kleuren die je elke dag kan gebruiken. De volgende kleuren zitten in het palette: Stray dog (een lichtbruine kleur), Swf (een lichtroze kleur), Midnight cowboy (een bruine/beige-achtige kleur), Aquarius (een soort groen/blauw-achtige kleur), Darkhorse (een diep bruine kleur) en Extacy (een lila kleur). Sommige van de kleuren bevatten glittertjes. Leuke is dat er bij dit palette ook een oogpotlood zat (24/7 in de kleur zero) en een mini primer potion in Eden. Deze primer is ietwat meer shimmer in tegenstelling tot de original. Die bevat totaal geen shimmer.

Op dit moment zit er nog zo'n 15 procent korting op de Urban Decay producten. Ik weet alleen niet hoe lang die korting er zal zijn. Voor het palette was ik nu rond de 28 euro kwijt in plaats van 34. Dat scheelt dus nog best wel wat. Ik heb gehoord dat de palettes limited zijn, dus als je er nog één (of drie natuurlijk ;)) wilt bemachtigen, dan moet je er snel bij zijn.


Is het geen juweeltje om te zien? Een deel van de verpakking is zelfs van fluweel.


De twee potions naast elkaar, aren't they cute?!



De kleuren, ge-wèl-dig!




De ooglook die ik er mee maakte, lekker natuurlijk en draagbaar. Hier heb ik Darkhorse en Aquarius gebruikt. In de binnenste ooghoek zie je Swf.

0 reacties: