Mijn foto
''Beneath the make-up and behind the smile I am just a girl who wishes for the world.'' - Marilyn Monroe

Volgers

Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 28 april 2011

Essence Crack nail polish


Al een hele poos zijn er cracking nagellakjes verkrijgbaar, maar wist nooit wat ik er nou echt van vond. Om daar achter te komen heb ik er één aangeschaft, de zwarte cracking top coat van Essence. Sommigen zullen misschien niet weten wat cracking nagellak is, daarom zal ik het eventjes kort uitleggen. Zoals de naam al doet vermoeden, breekt deze nagellak als het ware. Je doet eerst een basis kleur op je nagels en daar overheen de crack nagellak. Het is leuk om een knal kleur als basis te gebruiken, zo koos ik voor Hot or Not? van Catrice. In de cracking lak zullen allemaal barstjes ontstaan en zie je de kleur die je als eerst hebt gebruikt, er doorheen. Dit geeft een heel grappig en arty effect. Als je de lak wat dikker aanbrengt, dan zal je echt barstjes zien en bij een dunner laagje juist meer verticale streepjes. Het is even uitvogelen wat je mooier vindt. Dit lakje kost zo'n 1,80 € en is te koop bij het Kruidvat. Helaas niet bij alle filialen, alleen bij de filialen die ook een nail-art display hebben. Zelf heb ik dit lakje uit het filiaal uit Leidschenhage. (winkelcentrum in Leidschendam) Er is op dit moment 50 % korting op alle make-up merken bij het kruidvat, zeker even kijken! Dit lakje was dus eigenlijk maar 90 cent, tel uit je winst! ;)

6 reacties:

Soraya zei

Ziet er super leuk uit! Ik hoop dat ze 'm nog hebben wanneer ik 'm ga halen. Vind je 'm zelf ook leuk eigenlijk? :p

Peace of Beauty zei

Ja! Ik vind em zelf ook leuk! Was wel even wennen, maar I like it!

Pretty Beauty Land zei

ziet er zo leuk uit! ik heb er nog steeds geen, echt schandalig!

xhoedje zei

Leuk! Handig ook: ik heb wel eens heel veel geprutst om zo'n zelfde effect te krijgen, maar ja, dat is dan heel veel gedoe voor minder resultaat...

Anoniem zei

Ik wil m ook zo graag. Gorredijk hebben ze ,m NOG niet. GRRRRRRRRR

Anoniem zei

ik heb hem zelf alleen wit die is niet zo goed