Mijn foto
''Beneath the make-up and behind the smile I am just a girl who wishes for the world.'' - Marilyn Monroe

Volgers

Mogelijk gemaakt door Blogger.
woensdag 16 februari 2011

Barry M lipgloss nr.4



De bekende Barry M nagellakjes zijn geweldig, maar ik was ook benieuwd naar hun andere producten. Mijn oog viel op een licht roze gloss en na 'em op mijn hand getest te hebben, besloot ik 'em te kopen. Thuis op mijn 'kale' lippen, bleek het er niet uit te zien! Mijn lippen waren nu tegen het witte aan in plaats van mooi lichtroze. Eerst vreesde ik voor een miskoop, maar toen ik een roze lippenstift er onder aanbracht, bleek het effect echt mooi te zijn! Zo zie je maar, je kan met make-up altijd experimenteren zodat je uiteindelijk het gewenste resultaat krijgt. Misschien was dit wel de sign om MAC lip erase aan te schaffen? Anyway, hieronder zie je foto's van de Barry M gloss in nr.4 met een lippenstift van NYX eronder, in de kleur Fig. Ziet er best leuk uit toch?





Ik vind het een fijne lipgloss. Hij is namelijk goed dekkend in tegenstelling tot de meeste lichtroze glossjes. Daarnaast plakt de gloss niet heel erg en dat vind ik echt een pluspunt. Vind het namelijk vreselijk irritant als je haar er tijdens het fietsen aan blijft plakken. De lipgloss van Barry M is zeker een toppertje, grote kans dat er meer Barry M glossjes in mijn stash zullen verschijnen. Hopelijk hoef ik er bij de volgende gloss geen lippenstift onder te dragen! ;)

0 reacties: