Mijn foto
''Beneath the make-up and behind the smile I am just a girl who wishes for the world.'' - Marilyn Monroe

Volgers

Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 12 mei 2011

Catrice Mona Lisa is staring back



Dit is het allereerste nude lakje dat ik heb. Tot voor kort viel mijn oog alleen maar op felle of pastel achtige kleurtjes. Omdat er korting was bij de Trekpleister vond ik het wel het proberen waard. De naam alleen al is al super leuk; Mona Lisa is staring back. Voor mij was de kleur even wennen, omdat ik andere kleuren gewend ben, maar vind 'em zeker leuk. De kleur is erg geschikt voor gelegenheden waarbij je netjes moet zijn, zoals bijvoorbeeld een sollicitatiegesprek. Het is een roze/bruin achtige kleur met hele lichte shimmer. Die zie je alleen goed in het zonlicht. De lak geeft echt een verzorgende uitstraling, dus als je even geen zin hebt in poespas maar toch verzorgde nagels wilt hebben is deze zeer fijn!

Wat de substantie betreft, had ik maar twee laagjes nodig voor een volledige dekking. Eigenlijk zijn de meeste Catrice lakjes wel fijn. Het lakje behoort overigens tot de Ultimate Nudes collectie en niet tot de gewone.



0 reacties: