Mijn foto
''Beneath the make-up and behind the smile I am just a girl who wishes for the world.'' - Marilyn Monroe

Volgers

Mogelijk gemaakt door Blogger.
woensdag 18 mei 2011

Catrice Lashes to kill


Normaal ben ik niet zo van de budget mascara's. Degenen die ik tot nu toe geprobeerd heb waren allemaal klonterig of na een korte tijd alweer uitgedroogd. Toen er bij het Kruidvat grote kortingen waren, besloot ik me toch maar 'es te wagen aan de mascara van de nieuwe Catrice collectie.

De verpakking:
De verpakking ziet er uit als die van iets duurdere merken zoals bijvoorbeeld Bourjois en Maybelline. Hierdoor krijg het een wat luxieuze uitstraling en zou je de mascara zeker geen vier euro geven.



Het borsteltje:
Het borsteltje is erg fijn. Niet te groot en niet te klein. Hierdoor kan je gemakkelijk in zowel de binnenste als buitenste ooghoeken komen. Ik heb geprobeerd een foto te maken van het borsteltje, maar mijn camera werkte niet mee. Excuses hiervoor.

Wat belooft het:

''The curved brush covers every lash and gives extra volume.'' Dat eerste is zeker waar, mede door het fijne borsteltje. Ik weet niet of het echt volume geeft, maar mijn wimpers zijn mooi gescheiden en gekruld. Kijk hieronder mee voor de resultaten!


Zonder mascara


Met de Catrice Lashes to kill mascara

Je ziet duidelijk verschil tussen de foto zonder mascara en de foto met mascara. Mijn wimpers zijn mooi gespreid en lijken langer! Ik zou deze mascara zeker opnieuw kopen. Eigenlijk geven alle mascara's hetzelfde effect bij mij: gespreiden wimpers en zien er 'langer' uit. Voorlopig zal ik de Masterpiece Max mascara (Maxfactor) die ik eigenlijk altijd heb, verruilen voor deze. Deze mascara is vier keer zo goedkoop en geeft bij mij hetzelfde effect. Ik heb 'em echter nog te kort om te kijken hoe snel hij uitdroogt. Mocht dit tegenvallen, dan volgt er nog een korte update!

1 reacties:

Missmake-up zei

hwy hwy,
ik volg je echt een super blog heb je volg jij ook mijn blog,
dankje alvast?