Mijn foto
''Beneath the make-up and behind the smile I am just a girl who wishes for the world.'' - Marilyn Monroe

Volgers

Mogelijk gemaakt door Blogger.
maandag 11 april 2011

KOH Glamourous Purple!


Een bijzonder lakje, dat ontbrak nog in mijn nagellak stash. Toen ik in een drogisterij/parfumerie was, viel mijn oog op een lakje van het merk KOH. Het is een hele aparte kleur. Zo zie je paars, groen, zilver en blauw in het lakje terug! Het deed me heel erg denken aan die ouderwetse knikkers van vroeger. Dit was ook meteen de eerste reactie van mijn vriendje op het lakje. Al met al vind ik het een zeer mooie en aparte kleur en blijf ik er maar naar kijken. De verpakking zelf ziet er erg chique uit, het heeft een mooie lange hals. Wat leuk was is dat ik er een mooi gouden doosje met spiegeltje bij kreeg om 'em in te bewaren. Er passen precies twee lakjes in. Weet alleen niet of dit de normale gang van zaken is als je een KOH lakje koopt. De kleur is gewaagd, maar zeker goed draagbaar! De nagellak kost trouwens vijftien euro.




1 reacties:

Peggy Timmermans Visagie zei

Ik vind deze lak best mooi en ook wel draagbaar.