Mijn foto
''Beneath the make-up and behind the smile I am just a girl who wishes for the world.'' - Marilyn Monroe

Volgers

Mogelijk gemaakt door Blogger.
zaterdag 9 april 2011

Embryolisse Lait-créme moussant



Ik heb een lastige huid als het om facewash gaat. Mijn gezicht wordt er meestal rood, geïrriteerd en 'trekkerig' van. Voor een gemengde, maar gevoelige huid, zijn er nauwelijks goede facewashes. Ze zijn meestal veels te agressief en na velen geprobeerd te hebben besloot ik de facewash van Embryolisse te bestellen bij ByBeautygloss. Embryolisse is een Franse verzorgings-lijn met allemaal milde producten die geschikt zijn voor alle huidtypes, dit klonk als muziek in mijn oren! De facewash luidt onder de naam Lait-créme moussant, een hele mond vol, maar is gewoon een facewash dus. Heb de facewash nu inmiddels een weekje gebruikt, 's ochtends en 's avonds, en ben er zeer tevreden over. Mijn gezicht voelde na gebruik zacht en goed gereinigd aan, nergens was mijn gezicht rood. In tegenstelling tot andere facewashes, is 'ie erg zuinig in gebruik wat ik echt een pluspunt vind. Ik gebruik steeds de hoeveelheid van ongeveer vier erwten, dat is al voldoende om mijn hele gezicht er mee te doen. Die hoeveelheid is echt niks, dus zal met de tube (200 ml) dan ook zeker lang gaan doen! Ik weet natuurlijk niet wat de reactie van mijn huid is over een langere periode, dus over een maandje zal ik nog een korte update doen. In ieder geval is 'ie tot nu toe super fijn en zeer aan te raden voor gevoelige huidjes zoals ik. ;)



1 reacties:

Tatjana zei

Klinkt geweldig!