Mijn foto
''Beneath the make-up and behind the smile I am just a girl who wishes for the world.'' - Marilyn Monroe

Volgers

Mogelijk gemaakt door Blogger.
vrijdag 24 juni 2011

Series



Series. Ik houd ervan. Ik kan echt helemaal ontspannen als ik een fijne serie kijk. Op dit moment volg ik twee series: Pretty Little Liars en Gossip Girl. Moet wel bekennen dat ik bij Gossip Girl wat achterloop en dat even in moet halen. Gelukkig genoeg tijd, doordat ik vakantie heb. De meesten van jullie zullen Gossip Girl wel kennen, maar ik geloof dat Pretty Little Liars wat onbekender is. Daarom hier even kort waar het over gaat.

Het gaat over vier meiden; Hanna, Spencer, Aria en Emily. Hun vriendin Allison is vermoord en de dader is (nog) niet bekend. De vier meiden worden achterna gezeten door iemand die steeds smsjes en berichten ondertekent met A., wat (waarschijnlijk) staat voor Allison. Diegene probeert hun het leven zuur te maken en steeds als ze op het goede spoor zijn om de dader van de moord te vinden, gooit diegene roet in het eten. Het is echt een enorm spannende serie en ben echt heel benieuwd wie A. nou is.

Een andere serie die ik misschien nog wil gaan volgen is True Blood, maar daar ben ik nog niet over uit. Het is een serie over vampieren en dat vind ik eigenlijk altijd zo ongeloofwaardig. Misschien dat ik me wel zal gaan wagen aan in ieder geval de eerste aflevering.

Kijken jullie series? Zo ja, welke?

1 reacties:

Missmake-up zei

nauw echt waar ik kijk heel veel serie's wat ik echt graag met liefde kijk is unutulmaz is een Turkse serie jammer dat ie woensdag afloopt,spangas kijk ik ook,en eigenlijk alleen Turkse serie's