Mijn foto
''Beneath the make-up and behind the smile I am just a girl who wishes for the world.'' - Marilyn Monroe

Volgers

Mogelijk gemaakt door Blogger.
dinsdag 28 juni 2011

EOTD - Rainbow



Zondag 26 juni was het weer zover, Parkpop! Dit is een gratis festival in het Zuiderpark in Den Haag. Voor mij makkelijk te bereiken, omdat ik zelf ook in Den Haag woon. Op dit festival waren er dit jaar onwijs gave dingen te zien. Ik was vooral bij het grote podium te vinden, omdat hier de grote dingen waren. Ik heb Go Back To The Zoo, Di-Rect, Tim Knol en Jamie Cullum gezien. Wauw, echt leuk om Jamie Cullum live te horen en zien spelen!

Het was echt super lekker weer die dag. Zo rond de 25 graden vermoed ik. Als het erg mooi weer is, beïnvloedt dit ook vaak mijn make-up die dag. Het weer maakte me vrolijk en dit is dan ook goed te zien in mijn ooglook. Kijk mee!








3 reacties:

Missmake-up zei

mooie look vindt ik wil je me volgen bij GFC plz...

Victoria zei

Wat creatief zeg,
heel erg mooi ! ^^

retourtje wereld zei

wauw, echt mooi