Mijn foto
''Beneath the make-up and behind the smile I am just a girl who wishes for the world.'' - Marilyn Monroe

Volgers

Mogelijk gemaakt door Blogger.
maandag 30 mei 2011

Vakantie ritueel



Morgen ga ik op vakantie naar Spanje en ben druk bezig met dingen inpakken en voorbereiden. Voordat ik op vakantie ga, hou ik altijd een soort ritueel. Dit zodat ik op vakantie bijna nergens meer aan hoef te denken en ik 100% vacation-proof ben. Mijn ritueel houdt in dat ik me van top tot teen verzorg, letterlijk! Zo geef ik mijzelf een manicure, zodat ik met verzorgde nagels op pad ga. Ik gebruik een goede topcoat, zodat ik tijdens mijn vakantie mijn nagels niet opnieuw hoef te lakken. Deze keer ging ik voor een french manicure. Mocht mijn nagellak ondanks de topcoat afbladderen, dan valt het niet zo op. Na afloop heb ik mijn handen ingesmeerd met een voedende handcrème. De nagels van mijn tenen geef ik altijd een fancy kleurtje. In de zomer mogen je voeten gezien worden! Voor mijn gezicht gebruik ik normaal altijd een facewash, maar de dag voordat ik vertrek verwen ik mijn gezicht extra. Ik gebruik een milde scrub en een gezichtsmaskertje. Dan het allerbelangrijkste voor een strand vakantie: ontharen! Jep, ook dit doe ik van top tot teen! Lang leve het epileerapparaat, pincet en scheermes! Voordat ik dit doe scrub ik mijn lichaam, zodat het bruine kleurtje straks langer en beter blijft zitten, cause that's what we want! Ik eindig mijn ritueel met een bodybutter en terwijl dit intrekt neem ik een kopje thee. Dit al, maakt mij ready to go!

Heb jij een soort ritueel voordat je op vakantie gaat?

0 reacties: