Mijn foto
''Beneath the make-up and behind the smile I am just a girl who wishes for the world.'' - Marilyn Monroe

Volgers

Mogelijk gemaakt door Blogger.
zondag 3 april 2011

Earth lovers: Cucumber & Mint


Zo gezegd, zo gedaan. Afgelopen donderdag ben ik met een vriendinnetje naar The Body Shop geweest om onze lege douche gel flesjes in te ruilen voor een flesje douche gel van de Earth lovers collectie. En oh, wat hadden wij een lol vooraf. Mijn vriendinnetje was namelijk haar lege fles thuis vergeten, maar wilde persé een Earth lovers douche gel bemachtigen. Hoe heeft ze dit opgelost? Ze kocht een goedkope douchegel en haalde de inhoud eruit.. Oei, oei! Wat slecht! Maar ze heeft nu in ieder geval wel haar TBS douchegel, haha! We hebben beiden de geur Cucumber & Mint gekozen. Het is een lekkere frisse geur die erg geschikt is voor de vroege ochtenden. Een hele fijne manier om lekker wakker te worden! Hij is erg zuinig in gebruik, bovenaan zit namelijk een soort 'tuutje' waardoor er niet in één keer een grote kwak uit de fles komt, maar de juiste hoeveelheid. Ik rook overigens wel meer komkommer dan mint, maar dat vind ik niet erg. De geur is niet heel erg aanwezig, alleen tijdens het aanbrengen. Het is niet zo dat je het na het douchen nog op de huid ruikt. Het is echt een fijne douche gel en lekker zacht op de huid! Enige nadeel is de prijs: zes euro. Dit heb ik zelf niet snel over voor een douche gel.

1 reacties:

Elke zei

Jeeh, nu kan iedereen lezen wat voor milieu vriendelijk persoon ik ben :(.... hihi