Mijn foto
''Beneath the make-up and behind the smile I am just a girl who wishes for the world.'' - Marilyn Monroe

Volgers

Mogelijk gemaakt door Blogger.
zondag 13 maart 2011

Catrice smokey eyes set


Catrice heeft super leuke smokey eyes setjes in hun collectie. Je had een smokey eyes set met paarse tinten, maar de set met bruintinten sprak me meer aan. De bruine set, meet me at the bonfire genaamd, bevat een zwart kleur, een bruine kleur en een beige achtige kleur. De zwarte en de bruine kleur bevatten wat glittertjes, maar niet heel erg opvallend. De beige kleur is gewoon mat. Het leuke van dit doosje is dat er in het laatste vakje een zwarte fluidline zit en onderin een kwastje. Zo kun je je smokey eyes look helemaal compleet maken! De kleuren zijn allemaal goed gepigmenteerd en de kleuren brengen gemakkelijk aan. Het enige nadeel was dat het hier en daar wat fall out gaf, maar dit was makkelijk weer weg te halen. Ik vind de kleuren heel goed draagbaar voor een gewone doordeweekse dag. Ik gebruik hem de laatste tijd dan ook dagelijks. Het is snel en makkelijk, maar ziet er toch verzorgd uit. Daarnaast is het erg fijn dat het lekker compact is, zeker voor op reis! Je hoeft niet allemaal mono oogschaduws mee te nemen, doordat het in één doosje bij elkaar zit. Op fora las ik dat de paarse versie niet echt de moeite waard is, die kleuren blijken een stuk minder gepigmenteerd te zijn. Mocht je dus op zoek zijn naar een smokey eyes set die niet al te heftig en lekker natuurlijk is, dan is dit setje zeker de moeite waard! Kijk hieronder mee voor de ooglook die ik ermee creëerde.





0 reacties: